Pages

Monday 28 May 2012

Kesihatan Penting kan !

Bangun Pagi Gosok Gigi Cuci Muka Sekali.
Hahhhh, Hye dan Assaalamualaikum semua !
hehhehhehh
Awal nye bangun kan hari ni. HAHA 
Awal ape ? Dah kol 1 dahhh.
Em, k hari ni aku nak pegi hospital nak jaga akak yg terbongkang kat hospital tu.
Boleh dikatakan tukar shift lerr dgn adik aku.
Takpe lhaa
Aku pun teringin nak jadi doktor.
So, aku suke tengok doktor2 tu bekerja dan sambil tu aku boleh berlajar mcm2 kat sane.
Em... okayy lha tak dapat update banyak lha.
Sbb dah nak gerak ni.
So, pesanan wani kat sini adalah :-
#jaga kesihatan betol betol
#makan secukupnya
#Jgn bangun lambat
#sarapan tu penting

Pesanan ikhlas dr wani =)
 Is not story but article for your health
This article created by Nur Hazwani Bte Azman :P

No comments:

Post a Comment