Friday, 13 January 2012

BFF Jadi ape ????

BFF boleh jadi cinta ke ? Hehehehe. Susah nak percaya lha istilah mcm tuh. Tapi benda mcm nii dah byk berlaku.. Kenape aku crite psl nii smue ekk ? Hmm,, aku punn taktau ape makne BFF bg aku terhadap die. Perasaan jeles wujud bile die dgn wanita lain. Wahhhh !!! Tak mngkin akan berlaku. Aku sayang pakwe aku skarang. Same skali aku tknak berpaling tadah tehadap die hnye kerana sbb BFF aku. Susahh kan kalo perepmpuan ada BFF lelaki dan susah gak kalo lelaki ada BFF perempuan. Hmm,, tadii kann knape aku mcm taknak layan die. Akumarah die keh ? Sbb ape aku nk marah die ? Cemburu ? Sbb die lebih layan kawan kawan lain dpd aku ! Ahhh.. aku keliru dan susah aku nak peracaya kan perasaan yang aku alami  skrang. Mimpi tu ? Ape tande nyee ? Ape makne nyeee ? Dulu, kalo die nak g koko msti die tnye sama ada aku pegi atau tidak tapi skrang dah takde. Die makin menjauh dpd aku. Tapi knp? Die dah taknak kawan aku lagi ke ? Ntahh lhaa. Hmmm,, takpe lha. yang ,mampu aku buat skarang ialah mati kutu dgn perasaan aku  skrang nii. Oke gudnite !

I LOVE MY VISITOR

No comments:

Post a Comment