Tuesday, 17 January 2012

Sahabat yang kian melupakan

Kawan yang telah digelar sahabat selamanya. Waktu dulu kami terlalu rapat hinggakan ada yang kate kami pasangan bercinta tapi sebenarnya tak lhaa. Ke mane sahaja pergi mesti memerlukan. Masalah aku di kala aku bersedih dia yang pujuk. Kenangan manis lhaa mase tu. Tapi sekarang dah berubah. Die da orang baru ntuk cerita kan masalah die tuu. Aku dipinggirkan. Sedih sangat.. Aku berdoa agar die bahagia. Tapi aku juga berdoa aku taknak kehilangan sahabat mcm die. Mungkin takde special tentang die.. Tapi mngkin ada yang menarik akan diri die. Sahabat aku yang bernama Afirul Hafez Bin Abdul Rahman yang ber I/C 951102-01-____, aku mntak maaf kalau kalau aku da buat silap dgn kau atau segalanya lhaaa. Aku nak berterima kaseh dgn kau sbb sudi berkawan dgn aku selama 6 tahun nii. Tapi maaf kan aku kalau kalau aku terpakse melupakan kau. Mngkin sukar dan mngkin takkan berlaku.. Tapi aku harus meminta maaf pada kau. Kau lhaaa sahabat aku duni dan akhirat. Takkan aku lupekan sahabat baik macam kau.

I LOVE MY VISITORS

No comments:

Post a Comment