Pages

Tuesday 10 January 2012

Esok hari lebih baik daripada hari ini.

Maken hari maken gelap langit tu. Dan maken hari maken takut ntuk tempuhi hari esok. Seolah-olah dalam pemikiran bertanya-tanya, apakah akan berlaku pd hari esok yaa ? Adakah ia akan menjadi lebih baik dpd hari ini atau ia akan menjadi lebih buruk dpd hari ini. Semua di antara kite inginkan kebaikan lalui dalam hidup mereka. Tapi sukar ntu kita percaya. ALLAH itu suka menduga ntuk kita jadi yang lebih baik. Agar kita masuk di syurga ALLAH. Aku masih tertanya-tanya sape kah aku sebenar pada hari esok nanti ? Adakah waktu ntuk aku pada esok hari masih ada lagi ? Adakah aku akan di berikan peluang ntuk membaiki diriku ini ? Penantian aku pada hari esok yang tidak pasti lagi apa yang akan aku lakukan agar aku menjadi yang lebih baik daripada semalam. Aku juga berharap agar kasih sayang aku pada Ahmad Asyraf semakin bertambah dan utuh hubungan kami. Hari ini adalah hari yang tidak sempurna bagiku. Kerana adanya perkara yang buruk ku lakukan. Berakhir di sini puitis Nur Hazwani. Agar sama-sama kita berdoa esok adalah hari terbaik buat kita.

No comments:

Post a Comment