Pages

Sunday 29 January 2012

Susah ke aku di sisi mu

Mungkin aku nii bukan orang yg patot happy kan orang lain kan. Orang tak rase gembira bersama aku. Mgkin aku ni banyak menyusahkan orang berbanding menyenangkan orang. Apekan daya aku, aku tak tahu lagi apa yang harus aku lakukan agar oarang sekeliling aku senang bersama aku. Hmmss, blog yang dah berhabuk ni aku bersihkan dengan kate kate sedih lagi menghayat hati. Tapi mgkin aku sorang yang berperasaan begitu. Hmmss, hidup nii penuh dengan dusta wahal kita tak sedar akan kedustaan itu berlaku.  Tapi kandang aku sedar juga yang sbenarnya da yang senang bersama aku. Tanpa ku sedari yang sebenarnye dia takboleh hidup tanpa aku di sisi nya. Aku berharap ramai yang menyenangkan akan kehadiaran aku berbanding tidak.

I LOVE YOU MY VISITORS

No comments:

Post a Comment