Monday, 19 December 2011

Kesian sayang yee ! :(

Assalamualaikum Para Hadirin yang di Hormati dan di Segani,

Malam yg dingin memberi seribu makna dalam hidup kita kan ? Wahhhh !!! Ayat tak bole GO seh.. Hari nii story tak berape nak mnarik dan akan wany mnarik kan demi visitor wany ae. Hahahaha.. My hubby ! Ohh so sad.. Kesian die terpakse pergi kerja lambad kerna nak mnuggu hujan reda sdikit. Yelahhh ! Die bukan da Sports Car punn ! 'Wahh,, tak mengagak'... Hehehehe.. Sebiasanya Lahh die gi kerja seawal kol 7.30 atau pling lambat pun kol 8 lah. Tapi tady die g keje kol 11.30. Wahhh ! it's too late. Alhamdulliah lah die bekerja dgn kluarga kan kalo tdak 'You are fired, right ?' ... Hehehehhe. Hari nii hujam taknak bhenti langsung kan kalo bhenti pun skejap jekk... Sjuk sgt dah nii.. Petang dlm kol 6 tady lah baru hujan bhenti kan ! Emmm,,,, cuaca tak mnentu lah. Tak dpt lah wany n kengkawan nak buat aktiviti luar... Pape pun kite bersyukur kerna ALLAH S.W.T tu dah beri rahmat kpd umat NYA... ALHAMDULILLAH... Oke.... smpai ni jek lah story the morry kite..
I LOVE MY VISITOR


No comments:

Post a Comment