Sunday, 18 December 2011

Perasaan Wany Lahh.

Assalamualaikum Para Hadirin yg di Hormati dan di Segani,

 Berdebar rasenye kan dah nak nek skula niyy. Adohai! Korg tau tak nape wany berdebar nak nek skula nii? Sbb dulu wany hnye pengawas biase shj. Tiada jwtan lngsung wlaupun AJK. Hahahaha. Lagi pun wany niii pngawas skola yg baru. Tetapi wany telah d lantik menjadi ketua pengawas skola. Oke ! Korg nak tgk tak Wany sbut jwatan wany yg pnjang. Jap ae........ Ketua Pengawas Sekolah Menengah Kebangsaan Kangkar Pulai. Hahahahaha. Berat kan jwatan tu wlaupun hnye tulisan melalui mate kasar. Wany terpikir ape yg wany ptot buat bile nak nek skula naty. Wany harap lah kan pengawas2 lain dpt bantu wany laksanakn tugas wany terutama skali pengawas2 lame lah kan. Harap sgt bantuan korg yee. Hahahaha

 Selain berdebar, wany xcited sgt nak nek skula untuk jmpe kengkawan waany. Wahhhhh !!!!! Lame nyee tak jmpe kan. Ridu sesangat. Cikgu kelas wany iaitu Cik Sabarina Mohamed, kami tak sabo nak berlajar kmbali dgn ckgu dan ckgu2 yg lain juga. Harap ckgu Happy mengajar kteorg pd tahun yg baru nii. Demi SPM ckgu kami takkan ulangi perangai lame. Kami berubah. Hahahahaha

 Tetibe nak menaip panjang pulak tapi taip ntah ape jekk. Hahahahaahhaha. Dah lah. Eany nak msg Buah Jantung Pengarang Jantung Wany yg dr tady kuar g beli makan tapi tak balek balek agi. Hehehehehe.. Risaau sesangat niii.. Kerna hari ujan nii kan. Takut pape kang jadi. Bukan mengharap cume risau jek lah.

No comments:

Post a Comment