Thursday, 15 December 2011

Hehehehehe...Seronok pulak lepak gn kengkawan mlm nii. Rase kalo da msalah pun bole hilangkan? Sesaat pun kami smue tak pena bhenti ketawa. Ada jek bnda ntuk jadi bahan ketawa. Tengs Nadza, Balqis dan adik beradik nye kerna sudi hadir ke rumah ku ini. First time lah gune laman sesawang nii. Sebelum ni pena tau gak benda bntang ni tapi tak pandai gune so abaikan jek lah. Tapi tgk kengkawan smue Blogging mcm rase nak cube gak kan. Taknak lah naty d katekan "di telan dek zaman" atau bhse BUDIMAN nye 'Kolot'. So skarang nii taktau lah mcm mne nak buad ayat sedap. Mungkin Blogger lain dulu pun cmni kot. Takpe lah naty lelame pandai lah kan wany gune ekk. Mane tau dah lelame naty ayat wany mngkin power. Kan ??? Hahahahaha
K lahh. Dah mlm nii. Wany nak mule kan "Beraduan"??? Hehehehe
Selamat Malam Teman Baikku. I love You All

No comments:

Post a Comment