Pages

Friday 30 December 2011

Hari ini dan semalam dan mngkin selamanya..

Hari ini, semalam dan mngkin selamanya aku bahagia dgn si dia. Perjalanan aku yg amat panjang lagi mungkin akan dapat merubah segalanya demi kbahgiaan aku dan si dia. Dr penglaman yg aku selami aku akan dapat belajar banyak makna kehidupan dan belajar untuk mencintai insan yang aku sayang.. Tentang Dhia, aku masih terkenang lagi akan cinta mereka yg betul betul kukuh shinggakan ALLah mengambil mereka berdua. Sbb mgkin mereka tak dapat kbahgiaan di dunia krn mereka dpt banyak halangan dan cabaran. Oleh itu, Allah memberi kebahgiaan mereka di syurga krn di situ tiada sape yg akan menghalang mreka dpd bahagia dan mencintai. Aku hingin kan kebahgiaanitu di dunia dan di akhirat walaupun aku dan si dia dapat cabaran dlm percintaan. Sama sama kami lalui, tempuhi daan harungi. Insyallah sayang. Mulai hari ini aku panggil dia sayang. Sbb aku sayang die sesangat. I Love You Forever Sayang.

I Love My Visitor

No comments:

Post a Comment